خب چه بهتر ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash rashno برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همون گیگا رو بگیر که TurboForce هم داره ...
طرف واسه گیم میخواد؟
Administrator
خب چه بهتر ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash rashno برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همون گیگا رو بگیر که TurboForce هم داره ...
طرف واسه گیم میخواد؟
آخرین ویرایش توسط M A H R A D در تاریخ 09-07-07 انجام شده است
سلام راستی این تکنولوژی چه کاربردی کاره ؟؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این همه ما تحقیقی کردم که چی گرافیکی بگیرم به طرف لیست دادم میگه من lcd میخوام همین lcd با این بودجه اش دیگه نمیشه گرافیک خرید باید آنبرد باشه
برای گرافیک آنبرد asusm2nv خوبه ؟؟؟؟؟؟
ملت به ظاهر توجه دارند بزار فردا یک بازی جدید بندازه اونوقت نیومد بالا میفته به التماس
آخرین ویرایش توسط Persiastore در تاریخ 10-07-07 انجام شده است
Administrator
TurboForce مدلهای اورکلاک شده گیگا هستند ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash rashno برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
معمولا روی جعبه هاش میزنه که تا چقدر اور شده و چی میزان توی پرفورمنس تاثیر گذاشته
مین برد هم میتونی Asus M2NPV-MX بگیری با چیپ 6150
سپاس
ممنون برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آقا مهراد گفتید ابیت k9ns چند ؟؟؟؟
بعد یه سوال دیگه امروز با یکی از بچه ها رفتم گارانتی گیرین که پاور رو عوض کنیم پاورش 300 واقعی ببود ورژن 1.5 بعد من جعبع رو خوندم نوشته بود برای سی پی یو های دوال کور و مادربردهای sli باید از سری eps استفاده کرد منم به رفیقمون گفتم که هم تعویضش کنیم و هم ارتقا بدیم رفتیم اونجا گارانتی خوبی بود 5 دقیقه هم نشد عوض کرد خواستیم eps بگیریم گفت از بالای 80 تومن شروع میشه ما هم چون دوستان گفته بودند برای این سیستم این پاور کمه این مدل 20 تومنی رو با مدل 32 تومنی عوضش کردیم که این ورژن 2 هستش 380 وات واقعی نظرتون چیه ؟؟؟ قیمت ، کارایی
بعد این پاور جدید یه فن بزرگ در بالای اون داره حالا کیس مورد نظر بالاشت بسته هست آیا مشکل ایجاد میکنه در خنک کردن ؟؟؟
اصلا لازم بود عوض کردند یا همون قبلی جواب میداد ؟؟؟
cpu : 3.8 am2 x2
main : abit kn9sli , ..........
ممنون
Administrator
قیمت ابیت KN9S رو من از طرف پرسیدم گفت 95 تومن ( اگه درست یادم مونده باشه)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash rashno برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پاور خریداری شده هم خوبه
این پاور فقط همون یه دونه فن بالایی رو داره ؟ یا پشتش هم یه فن دیگه داره؟
سپاس
آره همون یه فن بالایی رو داشت به نظر شما اصلا برای اون سیستم لازم بود عوض بشه یا نه همون بسش بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چون یه سیستم جدید میخوام برای یه نر بگیرم 300 بگیرم یا 380 رو ؟؟؟؟
راستی میخوام به جز سیستم یه گرافیک سری 8 هم بگیرم چی بگیرم 64 بیت نباشه و ..
8500gt با چه بردی 95 تومن ؟؟؟؟؟
بعد این سری 8 با سیستم عاملهای قدیمیتر مشکلی ندارند ؟؟؟؟ مثل xp یا با بازهای directx9 ؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون
Administrator
جهت اطمینان بهتر بود که عوض بشه ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash rashno برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد پاور ، اگه فقط همون فن بالایی رو داشته باشه احتمال زیاد مشکل حرارتی پیش میاد ...
تا چقدر میخوای واسه گرافیک خرج کنی؟راستی میخوام به جز سیستم یه گرافیک سری 8 هم بگیرم چی بگیرم 64 بیت نباشه و ..
8500gt با چه بردی 95 تومن ؟؟؟؟؟
بعد این سری 8 با سیستم عاملهای قدیمیتر مشکلی ندارند ؟؟؟؟ مثل xp یا با بازهای directx9 ؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون
8500 توی اکثر تستها ضعیف عمل کرده ( حتی توی برخی تستها از 7300GT هم ضعیفتره !)
ولی میتونی روی 8600GT فکر کنی که گزینه خوبی هست با قیمت حدودی 152 (برد لیدتک وین فست)
در مورد سوال دوم ، وریا جان باید جواب بدند ...
سوال سوم : نه با هیچ کدوم مشکلی نداره ...
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks