خمیر زیر فن کفایت میکنه . روی فرش باعث جذب الکتریسته ساکن میشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط esmaeilshabani75 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خمیر زیر فن کفایت میکنه . روی فرش باعث جذب الکتریسته ساکن میشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط esmaeilshabani75 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DOOM999 (17-05-20)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام مجدد ، لطفا در تصویر زیر یه بررسی می کنید ببنید درست انجام دادم یا نه ؟ پنل جلو رو مطمئنم درست انجام دادم کانکتور اصلی پاور رو هم مطمئنم به درستی زدم به همین ترتیب رم رو هم درست زدم فقط یکمی شک توی cpu و فن اون دارم
کابل های sata رو هم بعدا وصل میکنم فعلا ببنید تا اینجا درست پیش رفتم
راستی اون بالا من یه کابل 8 پین بود وصل کردم بالای مادربرد کابله به هم هر 8 پین به هم چسبیده بود مثلا 6 پین جدا 2 پین جدا نبود هر 8تا چسبیده بود به هم دیگه درسته ؟
چیز دیگه ای هم باید از پاور متصل کنم ؟
تصویر :
----------------------------- UPDATE ------------------------------PHP Code:http://s13.picofile.com/file/8397461300/photo_2020_05_18_00_20_38.jpg
آقا همه چیز اوکی شد فقط اینکه با ویندوز قبلی که روی ssd بود بالا اومد و درایورها هم انگار از همون قبلی نصب هست و همه چیز ظاهرا به خوبی کار میکنه ، با برنامه CPUZ هم قطعات رو بررسی کردم مادربرد . رم . و پردازنده رو شناخته و همینطور هارد HDD
حالا سوال
1 - چطور دمای cpu رو چک کنم و نرمالش باید چطور باشه ؟
2 - نیاز هست ویندوز رو عوض کنم ؟
3 - چطور قطعات رو بررسی کنم از صحت سلامت قطعات به خصوص هارد HDD و همینطور حافظه SSD
4 - چطور سلامت و سالم بودن مادربرد رو چک کنم ؟
تشکر
آخرین ویرایش توسط esmaeilshabani75 در تاریخ 18-05-20 انجام شده است
همیشه در حال یادگیری ...
1- با برنامه CORE TEMP- AIDA64برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط esmaeilshabani75 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2-بله بهتره ویندوز عوض بشه
3-قطعات اگر بخ صورت نرمال کار میکنند یعنی سالمند
4-مادربرد وقتی داره کار میکنه یعنی سالمه
الان بعد دوساعت کار کردن نرمال و هیچ کاری نکردن در ویندوز داخل BIOS دیدم CPU درجه ای که داره 41 سانتی گراد هست که افزایش هم پیدا می کنه و مادبرد هم 38 سانتی گراد .... این نرماله ؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مورد دیگه اینکه احساس می کنم HDD خیلی داغ هست
آخرین ویرایش توسط esmaeilshabani75 در تاریخ 18-05-20 انجام شده است
همیشه در حال یادگیری ...
بله نرمال نرمالهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط esmaeilshabani75 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حساسیت شدید نداشته باشید .
esmaeilshabani75 (18-05-20)
ممنونم از کمک های که بهم کردید از خرید قطعات گرفته تا اسمبل کردن و تونستم با کمک شما هر چند قطعات خیلی ساده اما برای اولین بار خودم اسمبل کنم ، بهترین انجمنی هست که داریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط میمونه نصب ویندوز روی SSD ، پیشنهادی برای نصب ویندوز و فرمت ها دارید که بتونم از نهایت کارایی SSD و دیگر قطعات استفاده کنم برای ویندوزم ؟
همیشه در حال یادگیری ...
AMD>INTEL (18-05-20)
سلام نیاز به تغییر خاصی نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط esmaeilshabani75 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یک فلش بوتیبل UEFI بسازید با ایزو ویندوز 10 بیلد 1909
حتما برای نصب شدن درایورها و بهرمندی از نهایت عملکرد این بیلد را نصب کنید .
esmaeilshabani75 (18-05-20)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks