من این مین رو امروز خریدم و قصد اور هم ندارم فعلا .
والا یعنی کارتمم آپرید کنم ؟ الان 8600 دارم.
راستی این درایور صدای این مادربورد هر کاری کردم روی sp3 نصب نشد چیکارش کنم؟
E8400 چطوره؟
من این مین رو امروز خریدم و قصد اور هم ندارم فعلا .
والا یعنی کارتمم آپرید کنم ؟ الان 8600 دارم.
راستی این درایور صدای این مادربورد هر کاری کردم روی sp3 نصب نشد چیکارش کنم؟
E8400 چطوره؟
آخرین ویرایش توسط HoJJaT_007 در تاریخ 17-06-09 انجام شده است
Cpu : Intel 3.06 GHZ HT ( Soon Up To Q6600or E8400 )
Main : Gigabyte EP31-DS3L
Power : Green 433W (Real)
VGA : Geforce 8600 GT 512 MB
RAM : 2X KINGSTON 1 GB DDR II (Dual Chanel)
H.D.D : Samsung 250 GB SATA II
کاربر شهرسختافزار
اگه خیلی زیاد به بازی اهمیت نمیدید لازم نیست گرافیک رو عوض کنید
بیشتر منظورم این بود که به جای خرج کردن برای پردازنده در این حد بهتره که صرف گرافیک بکنید .
چه مشکلی با نصب صدا دارید ؟
دقیقا sp3 رو رو همین بورد نصب کردم مشکلی نداشت . بایوس اپ هست ؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks