خوب شما چه سیستمی رو پیشنهاد می دی مثلأ PES2012
کاربر شهرسختافزار
خوب شما چه سیستمی رو پیشنهاد می دی مثلأ PES2012
فکر نمی کنم این سیستم برای اجرای PES 2012 مشکلی داشته باشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 4203a برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 4203a برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدسلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 4203a برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چند روزه که نظاره گر پست های شما هستم
یک مشاره در اینجا :
http://www.shahrsakhtafzar.com/forum...یستم/page2
و یک مشاوره در اینجا :
http://www.shahrsakhtafzar.com/forum...949#post243949
یکی در اینجا :
http://www.shahrsakhtafzar.com/forum...ht=#post243913
داشتین
در پست اول هم براتون گفتم که سیستمی که شما دارین در کل برای بازی ضعیف هست . حتی اگر رم سیستمتون رو به 4 افزایش بدین .
در کل سیستم شما مثل یک ژیان قدیمی هست که اگر موتور اون رو با یک موتور سانتافا عوض کنید ، باز هم همان است که همان است .
برای کارائی که شما مدنظر دارین ، لازمه که کل سیستم عوض بشه . ( ژیان واسه شما ماشین نمیشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در پست اول فرمودین که 200 هزار تومن میخواین هزینه کنید . این هزینه مقداری کم هست . پیشنهاد می کنم سیستم فعلی رو هم بفروشین و یک سیستم جدید خرید بفرمائین . اگر نظرتون مثبت بود بفرمائین تا یک سیستم براتون معرفی کنیم .
در ضمن این سیستمی که در این پست اعلام فرمودین هم ، قدیمی هست . از لحاظ رم و پردازنده مشکلی برای اجرای بازی pes نداره ، اما گرافیک کارت ضعیف هست و گیم رو باید در حالت تنظیمات پایین اجرا کنید .
البته با همین گرافیک ، بازی pes 2012 رو ، روی تنظیمات متوسط روی مانیتور CRT اجرا می کنم .
امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم .اگر ابهامی بود سئوال بفرمائید.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks