ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این دو مدل چطور ؟
Crucial Ballistix یا Geil Evo Veloce
ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این دو مدل چطور ؟
Crucial Ballistix یا Geil Evo Veloce
کروشیال اگر DDR3 تو بازار باشه خوبه . ولی من DDR4 فقط تو بازار دیدم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mustang2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
GEIL هم خوبه . ولی به شخصه G.SKILL رو بیشتر میپسندم .
mustang2 (26-03-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks