ممنون
ولی اگه دو تا کارت zotac 960 رو sli کنم قدرت بیشتری نمیده؟
کاربر شهرسختافزار
ممنون
ولی اگه دو تا کارت zotac 960 رو sli کنم قدرت بیشتری نمیده؟
دو تا کارت گیگابایت رو sli کنید . از سری 960برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ehsangomez برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته کراس فایر 280 گیگابایت هم عالیه .
ehsangomez (11-04-15), M3RS4D 50062 (11-04-15), تاج (11-04-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks