سیستم بسیار خوبیه .قطعات هم به خوبی انتخاب کردید . البته من به جای شما بودم . RYZEN 7 1700X میگرفتم
من یه مقدار به خاطر بحث هزینه مجبور شدم محدود بکنم. فرمایش شما صحیخبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یه سوال دیگه . پاور کم نمیاره ؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks