خوب یه مدل خوب پیشنهاد کن 8 گیگ سعی می کنم گیر بیاره
Sent from my GT-N5100 using Tapatalk
خوب یه مدل خوب پیشنهاد کن 8 گیگ سعی می کنم گیر بیاره
Sent from my GT-N5100 using Tapatalk
GSkill Aegis 8GB DDR4 2133MHZ CL15برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mamahy برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Mamahy (10-09-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks