اقا نیما مرسی ..
فقط میشه اینا رو جواب بدی ...
پاور این مارک اینجاها ندیدم ...
چقدر باشه وات که مدل دیگه بگیرم؟؟
مانیتور واسه بازی و اون جریان 2میای ثانیه مناسبه ؟؟؟
روی ایم مادربورد CPU:AMD ATHLON II X4 635 2.9GHZ میشه گذاشت ؟؟ بهتر میشه یا نه ؟؟
کاربر افتخاری
اقا نیما مرسی ..
فقط میشه اینا رو جواب بدی ...
پاور این مارک اینجاها ندیدم ...
چقدر باشه وات که مدل دیگه بگیرم؟؟
مانیتور واسه بازی و اون جریان 2میای ثانیه مناسبه ؟؟؟
روی ایم مادربورد CPU:AMD ATHLON II X4 635 2.9GHZ میشه گذاشت ؟؟ بهتر میشه یا نه ؟؟
شجاعت می خواهد
وفادار احساسی باشی
که میدانی
شکست می دهد
روزی نفس های دلت را...
هر جا مادربرد ازراک داشته باشه پاور tonb هم داره ( جفتش گارانتی شاب هستش ) و دلیل اینکه این پاور رو معرفی کردم اکتیو بودن و 80+ هستشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arven_andomil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هر پاور درست حسابی که فیش pci-e داشته باشه برای این سیستم جوابگو هستش مثلا گرین از 430 به بالا ( البته 430a یکم صداش زیاده و بهتره سری b بگیرید )
مونیتورش بد نیست ولی خیلی عالی هم نیست
اگر بخواین مونیتور خوب بگیرید چون رزولیشنش بالاست قطعات دیگه مثل گرافیک ، cpu و رم کم میاره ولی با این مونیتور این قطعات تقریبا همه بازیها رو به راحتی اجرا میکنند
اون مادربردی که معرفی کردم حتی فنوم 6 هسته ای رو هم پشتیبانی میکنه چه برسه به athlon چهار هسته ای
اگر بودجه داشتین پردازنده 4 هسته ای بگیرید ولی از گرافیم کارت تا میشه کم نکنید و مدل پائینتر نگیرید
arven_andomil (21-10-10)
کاربر افتخاری
پس مانیتور و سی پی یو رو هم چیای دیگه معرفی کنید که اگه خواست هزینه رو بیشتر کنم اونا رو بگیرم ..چه طوره ؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط یهو نرید 1000000
منتظرم و ممنون ...
شجاعت می خواهد
وفادار احساسی باشی
که میدانی
شکست می دهد
روزی نفس های دلت را...
اون مونیتور 2053 هم 2ms هستش و هم رزولیشن خوبی داره (1600*900) گمان میکنم همین مونیتور خوب باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arven_andomil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ماکزیمم بودجه رو میفرمائید تا نسبت به اون قطعات قویتر پیشنهاد بدم ؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks