اگر تهران هستی که به سختی 275 گیرت میاد اونم با قیمت خیلی زیاد
اگر تهران نیستی اصلا گیرت نمیاد
مدیر سابق انجمن
اگر تهران هستی که به سختی 275 گیرت میاد اونم با قیمت خیلی زیاد
اگر تهران نیستی اصلا گیرت نمیاد
MR.Fantastic (12-07-09)
پس باید بیخیال GTX275 بشمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ardalan برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
واسه مادربرد از بین اون سه تا کسی نظری نداره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks