سلام مجدد.من تمام لیستی که شما گفتین گرفتم به جز کارت گرافیک که مدل msi n450 gts =170 گرفتم لطفا نظرتون رو دربارش بگین.فقط اگه بد بود یه جایگزین مارک معتبر به من بدین (لطفا نگین از تهران بگیر)فوریه ممنون.
کاربر شهرسختافزار
سلام مجدد.من تمام لیستی که شما گفتین گرفتم به جز کارت گرافیک که مدل msi n450 gts =170 گرفتم لطفا نظرتون رو دربارش بگین.فقط اگه بد بود یه جایگزین مارک معتبر به من بدین (لطفا نگین از تهران بگیر)فوریه ممنون.
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط bert برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این گرافیک برای بازی چندان مناسب نیست و قدرت آنچنانی در اجرای بازیها ندارد
به هر ترتیب گفتنیها قبلا خدمتتون عرض شده و حتما 5770 و 460 اونجا پیدا نکردید که این گرافیک را خریداری فرمودید پس مبارکتون باشه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks