ممنون دیگه گفتم اینجا تخته شده
من با مایا و 3dmax کار میکنم رندر هام می خوام زمان کمتری بگیره با وی ری و منتال هر جفت رندر میزنم
کاربر شهرسختافزار
ممنون دیگه گفتم اینجا تخته شده
من با مایا و 3dmax کار میکنم رندر هام می خوام زمان کمتری بگیره با وی ری و منتال هر جفت رندر میزنم
در مورد gpu rendering گوگل ، بررسی و تست کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alalalk71 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر این مدل رندر با کارهای شما جور در بیاد نیاز به یک گرافیک قوی دارید که در این صورت با توجه به بودجتون پردازنده ضعیف تری باید تهیه بفرمائید
alalalk71 (19-09-13), kambiz afshar (26-09-13), msilver (24-09-13), overclock990 (23-07-13)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks