مرسی راستی اختلاف قیمت ud5,7 در چیه؟
اگه در کارایی زیاد تاثیری ندارند بگید
طرف اصلا اهل اورکلاک و این چیزها نیست
کاربر شهرسختافزار
مرسی راستی اختلاف قیمت ud5,7 در چیه؟
اگه در کارایی زیاد تاثیری ندارند بگید
طرف اصلا اهل اورکلاک و این چیزها نیست
کاربر شهرسختافزار
تفاوت چنداني ندارن. به نظر من حيفه پولتونه که در برند گيگا بخواهيد بيخود واسه UDx بالاتر هزينه کنيد. چون در بدترين حالتشم هم هنوز به نصف عمر مفيدشم نرسيده باشه از رده خارج و ناکارآمد ميشه. پس به نظر بنده روي اين مساله در اختلاف قيمتهاي بالاي 10000 تومان زوم نکنيد.
آخرین ویرایش توسط reza76622201 در تاریخ 16-02-10 انجام شده است
ripek (16-02-10)
کاربر شهرسختافزار
اقا رضا پیشنهادتونه ندادید به من
منتظر پیشنهادتون هستم
DFI LANPARTY DK X58-T3eH6 270
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.dfi.com.tw/portal/CM/cmpr...false&action=1
intel i7 920 d0 tray 294
PCCOOLER HP-1216X 59
apacer 1066 cl7 3*2Gb 132
ati 5850 sapphire *2 620
asus 22x dvd r/w 30
seagate 7200.12 500gb *2 130
case ICUTE ZL02-5G1-BB 46
green gp885b 148
mon 22 230-270
speaker + mouse + keyboard 50
البته هارد فردا توضیع میشه و قیمت به حدود 50 برمیگرده
ripek (17-02-10)
کاربر شهرسختافزار
مرسی نیما جان ولی برام مقدور نیست این مادربورد براش تهیه کنم
اگه ممکنه از برند گیگا هم معرفی کن
با تشکر
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rezaaghili برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.gigabyte.com.tw/Products/...ProductID=3305
قیمت 335 تومنه حدود ۶۰-۷۰ تومن گرونتر از سیستم قبل میشه که اگه هزینه بالاست بگو تا از قطعات دیگه کم کنم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ripek (17-02-10)
به نظر من اگه فقط برای گیم می خوای من یه راهکار بهت پیشنهاد می کنم
با 700 تومن می تونی یه سیستم خیلی خوب گیرت بیاد + یه کنسول بازی بخر فوق فوقش یک تومن خرج می افته.ولی در عوض راحتیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پول زیاد رو کامپیوترت خرج نکن(مگه می خوای آپولو هوا کنی)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
nima_hl (16-02-10)
بنده هم با نظر شما تا حدود زیادی موافقم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط NVIDIA>ATI برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فکر نمیکنم تا حداقل ۲-۳ سال آینده بازی بیاد که بتونه از تمام قدرت اون هیولای تاسمانی که بالا لیست کردم استفاده کنه
چشم انسان هم که به زور ۳۰ فریم در ثانیه رو تشخیص میده حالا اگر سیستم ۲۰۰ فریم در ثانیه هم تولید کنه مغز انسان قادر به درکش نیست
ولی معمولا کسی که میخواد اِندِ سیستم بخره گوشش به این حرفها بدهکار نیست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ripek (17-02-10)
سلام رضا جان
ASUS - P6T ----------240 انتخاب خوبیه . کارش حرف نداره چرا پول اضافی برا گیگا خرج کنی.
ولی اگه مرغ یه پا داره GIGABYTE - EX58-UD3R که نیما جان معرفی کردن عالیه
مانیتور هم 255--------23500 samsung یا 275-------23700 samsung حرف نداره
رضا جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط HoSsEiN.iR برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در pc6t چیدمان سوکتهای pci-e 16X به صورت خیلی بدی انجام شده
متاسفانه این برد به درد کراسفایر 7/24 با کارتهای معمول نمیخوره
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همونطور که توی عکس میبینی اگر دو کارت روی اسلتهای آبی رنگ قرار بگیره کارتها به هم میچسبند و کارت اول داغ میشه
HoSsEiN.iR (16-02-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks