بیزر را وصل کردید ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط expellite برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سیستم بوق نمیزند ؟
بیزر را وصل کردید ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط expellite برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سیستم بوق نمیزند ؟
life24 (13-09-12)
کاربر شهرسختافزار
بیزر؟؟؟؟؟ گفتم دیگه بوق میزنه. موقعی که روشن میکنی اولش یه بوق کوچولو میزنه بعد از 5 ثانیه یه بوق بلند.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پست را یک جوری بزنید که بشه خوند صواب داره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ( بر فرض اگر موقع ارسال هم به مشکل خورده ویرایش کنید )برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط expellite برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به هر حال پست اول را ویرایش و قابل خواندم کردن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به جز کابلهای برق و پردازنده تمام قطعات را جدا کنید و ببینید نوع بوق تفاوتی میکند
یک کلیر سیموس انجام دهید
بعد یکی از رمها را در یک یک اسلتها تست کنید باید تصویر بگیرید ( با گرافیک آنبرد )
اگر باز نشد با رم دومتون همین کار را انجام دهید
تصویر که گرفتید یکی یکی قطعات را نصب کنید ( تصویر نگرفتید احتمالا مشکل رم دارید )
قطعه ای که مشکل داشته باشد مشخص می شود
کاربر شهرسختافزار
ببخشید من جدید اومدم. ممنون از راهنماییتون. انجامشون میدم بهتون گزارش میکنم. خدا کنه درس شه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
life24 (15-09-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks