یه سوال دیگر که واتر کولر بهتره یا همون بادی باشد بهتره؟
کاربر شهرسختافزار
یه سوال دیگر که واتر کولر بهتره یا همون بادی باشد بهتره؟
برای پردازنده منظورته ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad0100 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DOOM999 (27-06-17)
کاربر شهرسختافزار
هم برای پردازنده و هم برای گرافیک.به نظر شما این مدل کارت گرافیک خوبه.
Gainward GTX 1080 Phoenix 8GB GDDR5X قیمتش 2.400.000 است.
برای پردازنده ای که لیست کردی نیاز به واتر کولینگ نیست . فن خود پردازنده کافیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad0100 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
واتر کولینگ برای گرافیک هم ضروری نیست .
DOOM999 (27-06-17)
کاربر شهرسختافزار
می خوام که پردازنده دماش بالا 60 درجه نرود و از این که میگی نیازی نیست خیالم راحت باشد؟فن خود cpu از لحاظ کیفیت خوب میباشد؟
زیر 70 درجه برای پردازنده های امروز طبیعی است .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad0100 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میتونی Cooler Master Hyper 212 LED Turbo CPU Cooler دما را پایین تر از استوکش خودش نگه میداره
فن خود پردازند هم کیفیت خوبی دارد .
DOOM999 (27-06-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks