مین بهتر نداری ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مین بهتر نداری ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من منافع شخصیم رو برای شما در نظر نگرفتم!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینجا مکان عمومی هست و موجودی و قیمت شخصی اعلام نمیشه!
اما با توجه به بودجه ی شما، بهترین انتخاب ممکن هست به عقیده ام.
*MoJtAbA* (10-05-14), AMD>INTEL (10-05-14), M A H R A D (10-05-14), Shahryar (11-05-14)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدevga هم دارید ؟ از یه بنده خدایی در مورد گارفیگ گیگا پرسیدم کفت : گیگابایت از نظر کیفیت در انتها ولی از نظر قیمت ( بالا )در ابتدای صف قرار میگیره !!! مخیام مشاوره ب---م خدایی نکرده دوستان و حضران فکر نکنن که من میخام در موردشون بد فکر کنم فقط دارم مشاوره میکنم
خودتون متوجه شدید چی نوشتید؟!! حالتون خوبه؟!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بنده میگم منافع شخصی رو در نظر نمی گیرم! شما از بنده موجودی برند رو می پرسین؟!! خیر. خیلی وقته برند EVGA در کشور ایران موجود نیست!
گیگابایت از نظر کیفیت در انتها ولی از نظر قیمت ( بالا )در ابتدای صف قرار میگیره! لطفاً این جمله رو شرح بدید دقیقاً! بخصوص بخش اولش!
دو خط جمله نوشتید! 5 تا غلط املایی داشت!
برای اینکه شفاف سازی شه در این مورد، می تونید مستقیماً با نماینده ی رسمی شرکت گیگابایت در ایران صحبت کنید.
AMD>INTEL (12-05-14)
بنده حالم حسابی خوبه ؟ شما درست متنو نخونید ؟ کفتم تو جند تا برند یعنی ایسوس ام اس آی سافیرا ! نسبت به اینا گرونتر یعنی قیمت بالا و از نظر کیفیت با این چند تا برند که کفتم رتبه آخرو داره منظورم این بود ؟؟؟ اینجا درس سمینار موضوعی نیست که حالا یه چند تا غلط مشکلی پیش نمیاره .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بعدش منم نگفتم شما فرک منافع شخصی هستید سوال کردم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پیشنهاد میکنم . همین قطعاتی که لیست شد گوگل کنید و ببینید چند سایت معتبری اینها رو تایید کردند . اگر براتون مشکل هست من براتون این کار رو انجام بدم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (12-05-14), darvishkhoob (12-05-14), Hessam II (12-05-14), maysamsina (12-05-14)
میشه اسم سایت معتبر خارجی بدید که گرافیگ لیست کرده باشن و امارشونو بدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks