با توجه به قیمت های قطعات، در حال حاضر قیمت خرید خوبه؟ منظورم بالا یا پایین نیست؟
یه دو سه ماهه دیگه بخرم؟
بهترین وقت خرید کی هست؟
فعلا عجله ای برا خرید ندارم.
تشکر.
کاربر شهرسختافزار
با توجه به قیمت های قطعات، در حال حاضر قیمت خرید خوبه؟ منظورم بالا یا پایین نیست؟
یه دو سه ماهه دیگه بخرم؟
بهترین وقت خرید کی هست؟
فعلا عجله ای برا خرید ندارم.
تشکر.
وضعیت مشخص نیست . نمیشه گفت حتما ارزون میشه . با توجه به شیب دلار به احتمال زیاد تا اردیبهشت سال 95 کاهش قیمتی نخواهیم داشت .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط iran2008 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks