سلام آقا نیما ؛
یه سئوال
این مادر برد :
880GXHUSB3(m)2..jpeg
880Gxh-usb3
که دوتا خروجی گرافیک آنبرد داره (DVI & VGA )
از هر دو همزمان میشه تصویر گرفت ؟
سئوال دوم ،
این برد به تهران رسیده یا خبری ندارین ؟
عضو VIP شهرسختافزار
سلام آقا نیما ؛
یه سئوال
این مادر برد :
880GXHUSB3(m)2..jpeg
880Gxh-usb3
که دوتا خروجی گرافیک آنبرد داره (DVI & VGA )
از هر دو همزمان میشه تصویر گرفت ؟
سئوال دوم ،
این برد به تهران رسیده یا خبری ندارین ؟
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اولا 2 تا خروجی نداره 3 تا داره ( به hdmi کنارشون هم دقت کنید )
دوما از 2 تاشون به صورت همزمان میتونید استفاده کنید
این برد در سفارش جدید موجوده که به امید خدا و گوش شیطون کر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید تا آخر این هفته یا اول هفته بعد بار به تهران میرسه
mehrdad_ab (07-01-11), ripek (07-01-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks