فقط باید تست کنید و هیچ راهی برای تشخیص بدون تست وجود نداردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط باید تست کنید و هیچ راهی برای تشخیص بدون تست وجود نداردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mehrdad_ab (30-12-10), ripek (07-01-11)
عضو VIP شهرسختافزار
سلام آقا نیما ؛برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من یه سمپرون 140 گرفتم ، وقتی آنلاکش می کنم تبدیله به Athlon x2 میشه اما موقع بالا اومدن ویندوز ریستارت میشه ، دلیلش میتونه اشکال در هسته دوم باشه که به خاطر همین غیر فعال شده و شده یه Sempron 140 ?
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله عزیز احتمالا هسته دوم مشکل داره و این پردازنده قابلیت آنلاک شدن رو نداره
mehrdad_ab (31-12-10), ripek (07-01-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks