با توجه به جنگ قیمتی که بر سر گرافیک کارت بین amd و nvidia در گرفته بنظرم یکم صبر کنید
قیمتهای دلاری کارتهای های اند در خارج کشور شدیدا پائین اومده ولی متاسفانه قیمتهای داخلی به شدت بالاست
فکر میکنم 2-3 هفته دیگه قیمتها شدیدا پائین بیاد
با توجه به جنگ قیمتی که بر سر گرافیک کارت بین amd و nvidia در گرفته بنظرم یکم صبر کنید
قیمتهای دلاری کارتهای های اند در خارج کشور شدیدا پائین اومده ولی متاسفانه قیمتهای داخلی به شدت بالاست
فکر میکنم 2-3 هفته دیگه قیمتها شدیدا پائین بیاد
قیمت GTX 770 اونور 350$ و قیمت GTX 670 اونور 260$ هست ولی توی ایران جفتشون دارن تقریبا به یه قیمت فروش میرن!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید چرا؟ چون GTX 670 یه زمانی 350$ بود!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
می خوام اینو بگم که این کاهش قیمت های جهانی احتمالا روی قیمت های داخل ایران تاثیری نمی ذاره چون ملت شریف و درستکار ما (!) زمانی که قیمت قطعات بالا میره به قیمت روز می فروشن ولی موقعی که قیمت پایین میاد به قیمت خرید خودشون می فروشن!
حالا بازم خداکنه من اشتباه کنم و حرف شما درست باشه.ما همه دوست داریم پایین بیاد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط mahdi1995 در تاریخ 04-11-13 انجام شده است
هنوز مثه قدیما بدون خط کشی موندی
هنوز مثه خاطرات خوبه بچه گیمونی
هنوز کلی ترس تو دلته ازپیر شدن
همه بزرگ میشن ولی تو بچه می مونی
*MoJtAbA* (04-11-13)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks