به نظر من خوبه همین
فقط CPU رو E4700 بگیری بهتره. خیلی CPU خوبیه
کاربر شهرسختافزار
به نظر من خوبه همین
فقط CPU رو E4700 بگیری بهتره. خیلی CPU خوبیه
برای گفتن من شعر هم به گل مانده == نمانده عمری و صدها سخن به دل مانده
در مورد پردازنده با حرف امیر موافقم
گرافیک هم اگر قیمتش بالای 100 هست به نظرم خرید یک 8600 هم خوبه ( با توجه به ضعف ATI توی AA و ... )
پاور رو 580B بگیری بهتره به نظرم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هارد هم برای 320 و 400 گیگ من فقط سامسونگ رو پیشنهاد میکنم ان هم بخاطر بازده کاری بالاش هست
مدل سری هارد های سامسونگ T166 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بقیه هم خوبه من به کیس Armor ارادت خواصی دارم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با سپاس امیر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks