آخه ب اینتل بیشتر اعتماد دارم...بعدشم فک نکنم 6 هسته لازم باشه برا من ک گیم بازی میکنم
کاربر شهرسختافزار
آخه ب اینتل بیشتر اعتماد دارم...بعدشم فک نکنم 6 هسته لازم باشه برا من ک گیم بازی میکنم
الان اینتل هم داره تعداد هسته های پردازنده هاشو 6 هسته ای میکنه در واقع ما الان توی ابتدای یک عصر جدید هستیم اگه الان برین سراغ اینتل خیلی ضرر میکنین بعدا هم برین ضرر میکنین البته ولی کمتر ای ام دی همیشه قیمتش عالی بودهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط dani.sepahani[MENTION=40734
Sent from my SM-J700F using Tapatalk
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks