نه بدونه مانیتور
- - - Updated - - -
Amd ببندم پی سی؟؟ intel بهتر نیست؟!
کاربر شهرسختافزار
نه بدونه مانیتور
- - - Updated - - -
Amd ببندم پی سی؟؟ intel بهتر نیست؟!
DOOM999 (28-07-17)
پردازنده های رایزن AMD مخصوصا این رایزن R5 1600 بازدهی خوبی دارند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Damn body برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DOOM999 (28-07-17)
کاربر فعال انجمن سختافزار
چه دلیلی داره اینتل ببندید هنوز بعد تقریبا دوسال مشکل خم شدن pcb پردازنده های اینتل وحفره امنیتی و باگ های پلتفرم 1151 با حل نشده .الان دیگه مثل سال 2009 دور افتاده دست amdبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Damn body برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط DOOM999 در تاریخ 28-07-17 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks