این مدل گیگا که گفتید چنده؟به نظرم گرون باشه
این مدل بیشتر مد نظرم هست
g1 sniper
کاربر شهرسختافزار
این مدل گیگا که گفتید چنده؟به نظرم گرون باشه
این مدل بیشتر مد نظرم هست
g1 sniper
آخرین ویرایش توسط ehsan1377 در تاریخ 25-05-14 انجام شده است
AMD>INTEL (25-05-14)
بردهای z87 از 600 تومن شروع میشوند تا یک میلیونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ehsan1377 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برد انتخابی خودتون هم خوب هست . ولی پیشنهاد میکنم این سری از بردهای گیگابایت رو تجربه کنید . واقعا استیبل با بازدهی بالا و با کلی امکانات و سازگاری کامل uefi با ویندوزهای 8و 8.1
*MoJtAbA* (25-05-14), ehsan1377 (25-05-14), SajjadKhati (26-05-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks