سلام
سيستم آينده نگري نيست براي Game بدون شك مخصوصاً گرافيك وسوكت مادربورد
رزوليشن مانيتورتون چيه؟
Nvidia
AMD
کاربر شهرسختافزار
سلام
سيستم آينده نگري نيست براي Game بدون شك مخصوصاً گرافيك وسوكت مادربورد
رزوليشن مانيتورتون چيه؟
آخرین ویرایش توسط STUXNET در تاریخ 08-01-14 انجام شده است
هنوز قطعی تصمیم نگرفتم دقیقا همین قطعات را بگیرم. فعلا چندتا انتخاب کردم ببینم مناسبه یا نه.در مورد مانیتورم که افتضاحه حتما باید عوضش کنم.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks