کیس CoolerMaster CM690 انتخاب خوبی کیس Infinity از گرین هم بد نیست اما اگه قیافه کیس برای شما مهم هست یک مقدار جلوش ممکن توی ذوق بزنه.
کیس CoolerMaster CM690 انتخاب خوبی کیس Infinity از گرین هم بد نیست اما اگه قیافه کیس برای شما مهم هست یک مقدار جلوش ممکن توی ذوق بزنه.
PALERMO (19-01-10)
کاربر شهرسختافزار
Infinity زیاد جالب نیست از نظر اسکلت بندیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید بد ریخته!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط JEskandari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
CoolerMaster CM690 هم گرونه طرفای 130 تومنه 50 تومن اضافه تر اگه بخوام بدم میزارم بالای رم و به 6 گیگ برسونم تا بدم باش کیس بخرم و نمی ارزه بالای کیس اینقدر پول بذارم از طرفی شکل و شمایل اون زیاد چنگی به دل نمیزنه...
ripek (20-01-10)
دوست عزیز آخرین باری که قیمتش کردم حدود 3 هفته پیش 90 تومان بود اون مدل NVIDIA Edition از این کیس بود که 130 میدادند.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط PALERMO برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
توجه کنید که مدل NVIDIA Edition نوار دوره اش سبز رنگ و جلوش یک مارک NVIDIA هم داره.
کاربر شهرسختافزار
نمی دونم زیاد دقت نکردم به پنل کیس!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط JEskandari برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حالا دارم میرم بازار بیشتر بررسی میکنم..
اما مهم الان کیس نیست.. قطعات سیستمم هست که در بالا گفتم.
یکی مین ورد که هنوز انتخاب نکردم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی کسی از دوستان شماره ای از شرکت تک دیتا یا فارس گارانتی کننده مین EVGA نداره"؟ مثل اینکه این شرکت گارانتی میکرده. ولی نتونستم ادرسی یا شماره تلفنی ازشون پیدا کنم..
ممنون از پاسخ شما..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks