روی Foxconn Blood Rage هم نگاهی داشته باش . به نظرم انتخاب خوبی هست . پاور هم 1250 کولرمستر هم تو بازارهست .
http://www.bit-tech.net/hardware/mot...n-blood-rage/1
روی Foxconn Blood Rage هم نگاهی داشته باش . به نظرم انتخاب خوبی هست . پاور هم 1250 کولرمستر هم تو بازارهست .
http://www.bit-tech.net/hardware/mot...n-blood-rage/1
HWBOT SSA Member
داداش راستش من برای اور می خوام گمون نکنم این مین اون چیزی باشه که من لازم داشته باشم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوستان کلسفیلد با اون هتسینک گنده روی nb ،بازم میشه ترمالرایت روش بندازه با دوتا فن؟؟؟
یه سوال دیگه یه توضیح بدین در این مورد من که جایی ندیدم که کرسفایر ساپرت کنه اما توی این لینک بعضی چیز ها خیلی جالبه!!
http://www.legitreviews.com/article/991/6/
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks