دروود. GP300A گرین. چند روزی هست خریدمش
کاربر شهرسختافزار
دروود. GP300A گرین. چند روزی هست خریدمش
سری اکو 300 وات برای سیستم های آنبرد کم مصرفه . برای سیستمی که گرافیک میخواد اضافه بشه حداقل 400 وات اکو نیازهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Scorpionetano برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
سری اکو 300 وات برای سیستم های آنبرد کم مصرفه . برای سیستمی که گرافیک میخواد اضافه بشه حداقل 400 وات اکو نیازهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Scorpionetano برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Speed Racer (23-07-21)
سری اکو 300 وات برای سیستم های آنبرد کم مصرفه . برای سیستمی که گرافیک میخواد اضافه بشه حداقل 400 وات اکو نیازهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Scorpionetano برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پاور را همیشه باید تا 30 درصد بالاتر از مصرف سیستم تهیه کرد. پس 400 وات اکو را تهیه کنید . ممکنه تو لحظه استارت هم با 300 وات اکو مشکل پیدا کنید .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks