پردازنده رو ميتوني تبديل به q8400 كنيد
گرافيك هم SAPPHIRE R7 250 1GB قيمت 350
ممكنه از 500 بيشتر بشه . ولي خوب قطعات خودت هم ميفروشي
درست ميشه .
فقط اگر بودجه موند يك 2 گيگ ديگه هم اضافه كن ./
براي فروش قطعات هم اگر مايل بودي در خدمتم .
پردازنده رو ميتوني تبديل به q8400 كنيد
گرافيك هم SAPPHIRE R7 250 1GB قيمت 350
ممكنه از 500 بيشتر بشه . ولي خوب قطعات خودت هم ميفروشي
درست ميشه .
فقط اگر بودجه موند يك 2 گيگ ديگه هم اضافه كن ./
براي فروش قطعات هم اگر مايل بودي در خدمتم .
*MoJtAbA* (28-01-14)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی رو گرافیکو cpu مم قیمت میزارین لطفا
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks