از ایران بگیر . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mzz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از ایران بگیر . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mzz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mzz (13-12-09)
کاربر شهرسختافزار
گرین ساخت کجاس
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ممنون
فرق زیادی با 620 ندارد .
mzz (13-12-09)
کاربر شهرسختافزار
athlon ii x3 425 بهتر یا 240
من میخوام با پایین ترین قیمت معقولانه ترین سیستم جمع کنم
MB و رم و پاور تصویب شد رم موندم چه مارکی بگیرم چون خودم کینگ استون داشتم سوخت میترسم
اختلاف قیمت فقط تو CPU حاضرم پرداخت کنم اما نه بیشتر از20 هزار یعنی حول حوش65 تا85
چون هم دستم خالیه هم تا برج11 یه لپتاب میخام بگیرم به خاطر همین زیاد نمیتونم رو PC خرج کنم تا جایی که الان مانیتورم سیمش خراب شده مانیتور قدیمی فامیلمون رو قرض گرفتم (17650 سامسونگ)
یه سئوالاتی میپرسید شما برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mzz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب مسلمه که 425 با یه هسته اضافه 50٪ قویتر از 240 هستش همونطور که 240 از سمپرون 140 تک هسته 50٪ قویتره
رم هم یا apogee بگیر یا adata جفتش رو تست کردم تو رده رمهای قیمت میانه خوبند
mzz (14-12-09)
کاربر شهرسختافزار
با توجه به مقایسه تو لینک زیر
http://www.techpowerup.com/reviews/A...X3_425/10.html
تو بازی ها رزولشین بالا بهترین کارایی 240 داره(گرافیک بسته شده رو سیستم تست HD4890 که با گرافیک 4200 اختلاف خیلی زیادی دارن)
تو برنامه ها تا حدودی مساویند
کاربر شهرسختافزار
امامن موندم 3هسته با کش 1.5 خوبه یا دو هسته با کش 2
تاجایی که من اطلاع دارم کش برای بالا بردن سرعت هارد و PCI برا رسیدن به قدرت پردازش CPU بازم از اساتید میخوام توضیح بدن
ripek (20-12-09)
کاربر شهرسختافزار
درکل کدوم بهتره 240 یا 425
ببخشید اگه تایپک طولانی شد
کاربر شهرسختافزار
بنده رم Corsair و در رده قيمت پايينتر A-Data رو پيشنهاد مي کنم.
mzz (14-12-09)
کاربر شهرسختافزار
من سیستم قدیمم رو فروختم پولم جور شد تا240
قیمت روز این قطعات رو میخام با تشکر از همه
Asrock m3a785gmh/128m
CPU AMD AT X3 425
RAM 2G DDR3 KING STON OR OTHER BARAND
بازم ممنون
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks