من وارد نیستم چه جوری میشه هسته چهارم رو باز کردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
من وارد نیستم چه جوری میشه هسته چهارم رو باز کردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
رو جعبه مین زده با AMD over drive ی یا همون ACC پردازنده X3 710 رو به X4 تغییر میدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mzz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فکر کنم واسه اونایی که کش L3 دارن بازم در این زمینه راهنماییم کنید وقتی ACC رو باز میکنم مگه لطفا صبر کنید
برو توی ستاپ توی تب دوم ( oc tweaker ) گزینه advanced clock calibration رو به حالا auto بزار یه f10 یه enter وسلام برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mzz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وقتی سیستم ریست شد بیا توی بایوس توی همون صفحه اول اگر باز شده باشه اسم پردازندتو میزنه b25
بعد هم برو توی ویندوز با cpuz تعداد هستهها رو ببین و تست استیبل بودن بگیر
امیدوارم باز بشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mzz (30-12-09)
کاربر شهرسختافزار
آقا نیمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من این کار رو کردم CPU شد PHENOM X4 B25 ولی موقع بالا اومدن ویندوز ارور memory mangment داد مجبور شدم بایوس رو به حالت اول برگردونم
برای اینکه این ارور رو نده چی کار کنم
تو این حالت باید یکم با آپشنها بازی کنیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mzz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
acc رو که auto میکنی یه آپشن زیرش اضافه میشه بزارش رو all core و با اون اعداد که بهت میده تست کن ( بین -12 تا +12 )
یکی یکی تست کن
اگر جواب نداد یکم به پردازنده ولتاژ بده و تست کن
البته اکثر مواقع اگر پردازنده سالم باشه تو همون تست اول نتیجه میگیری ولی اگر همون اول استیبل نباشه انجام کارهای بالا حدود 30٪ امکان داره که سیستم رو استیبل کنه ولی به آزمایشش میارزه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یادم رفت سئوال کنم کش l3 رو باز کرد یا نه ؟ ( تو همون صفحه اول بایوس l3 رو میزنه )
چون ممکنه کور خراب باشه ولی کش سالم باشه که در اون حالت قدرتش یه چیزی میشه تو مایههای phenom ii 720
آخرین ویرایش توسط nima_hl در تاریخ 30-12-09 انجام شده است
mzz (30-12-09)
کاربر شهرسختافزار
بله کش L3 فعال کرد اونم 6 مگ بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی بازم همون ارور رو داد memory magment
توضیح بدید کدوم پارامتر ها رو تغییر بدم که این ارور رو نده ویندوز عوض کنم مشکل حل میشه
من تا 2 مرحله بالاتر از ولتاژ 1.250 خود مین رو اضافه کردم اما همون ارور موقع بالا اومدن میده
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks