احتمال بالای ۹۰٪ رمها مشکل دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mzz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سیستم رو که آورکلاک که نکردید ؟
احتمال بالای ۹۰٪ رمها مشکل دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mzz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سیستم رو که آورکلاک که نکردید ؟
آخرین ویرایش توسط nima_hl در تاریخ 29-12-09 انجام شده است
mzz (30-12-09)
کاربر شهرسختافزار
نه آور نکردمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فکر نکنم از رم ایراد داشته باشه چون اگه رم ایراد داشته باشه یا هارد بد سکتور داشته باشه
موقع نصب XP تو قسمت کپی فایل ستاپ ارور نات کپی میده چون قبلا رو سیستم قبلی این مشکل داشتم
و تجربه کردم
مشکل اینه که موقع آپلود کردن عکس تو فرووم پیش میاد الانم از IE ویندوز7 استفاذه میکنم عکسای بالا رو که آپ کردم دوباره همون پیغام رو داد شانس آوردم آپ شد یه بارم داشتم بازی میکردم گرافیکش فریم به فریم نشون میداد یه ارور دیگه داد
فکر کنم مشکل از دمای بالای پردازنده باشه چون موقع که ارور میده دمای کیس خیلی بالا هست
الان سیمای پاور از پشت سینی مین رد کردم
باز تا الان مشکل نداشت
ممنون از راهنماییتون
در ضمن هنوز تو فکر آور هستم ولی باید ببینم مشکل اصلی از کجاست
این سری پردازندههای athlon ii دماشون پائینه مگر اینکه تهویه کیس شما مناسب نباشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mzz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در این ضمینه مبین عزیز تجربه خوبی داره میتونید ازشون کمک بگیرید
در کل عاملهای اسیبل نبودن سیستم معمولا به نوع رم و همونطور که فرمودید دما مربوط میشه
دماها رو مونیتور کنید و با برنامه occtpt سیستم رو زیر فشار سنگین قرار بدین ، اگر مشکل دما داشته باشید با این تست قطعا خودش رو نشون میده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mzz (30-12-09)
کاربر شهرسختافزار
برنامه رو دانلود کردم رو cpu تو چه حالت تست کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در ضمن gpu رو نشناخت
در حالت مرگ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید که سیستم رو منفجر کنه ( من معمولا از تست پاور استفاده میکنم که یک فشار اساسی به سیستم بیاره ولی نمیدونم با نشناختن gpu این تست برات کار میکنه یا نه )برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mzz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر gpu رو نشناخته cpu رو باهاش تست کن حداقل 15 دقیقه ، بعد یه تست بنچمارک گرافیک مثلا 3d mark یا resident evil اجرا کن ( البته تو حالت ویندوز نه فول اسکرین که بتونی دماها رو هم ببینی )
نتیجه رو بگو
mzz (30-12-09)
کاربر شهرسختافزار
برای منم جی پی یو و پاورسپلای رو نشناخت و از اپدیت نبودن دیرکت ایکس ایراد گرفتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
l don't care about the truth anymore, What's real doesn't matter, What's important is how we live our lives
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks