این رم چطوره قیمتش هم دورو بر 35
CRUISE DDR2 2GB/1066Mhz Rally http://www.rayaneh.com/product-10177.aspx
کاربر شهرسختافزار
این رم چطوره قیمتش هم دورو بر 35
CRUISE DDR2 2GB/1066Mhz Rally http://www.rayaneh.com/product-10177.aspx
رم بدی نباید باشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mzz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی حدس میزنم قیمتش از خیلی وقت پیش آپدیت نشده یه تماس باهاشون بگیر اگر این قیمت بود یه ندا بده تا کل موجودیشون رو بردارم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mzz (09-12-09)
کاربر شهرسختافزار
رم بدی نیست با این قیمت البته اگر با گارانتی آلبالو باشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mzz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی من فکر می کنم اگر مادر بردی که من گفتم رو تهیه کنید بهتره این طوری رم DDR3 می بندید که برای بدهای دستتون باز تر در ضمن گرافیک آنبرد بهتری داره اینطوری قیمتش هم دور و ور همان 200 هزرا تومان خودتون در می یاد ون اول فکر کردم 200 خودتون دارید و 100 هم می خواهید قطعات رو بفروشید برای همین اونها رو پیشنهاد دادم در ضمن باز می گم پاور هم به نظر من حتمی بگیرید و به پاور خودتون اعتماد نکنید مخصوصا این که سیم هاش هم دستکاری شده یه وقت میزنه قطعات دیگه رو خراب می کنه براتون درد سر میشه.
کاربر شهرسختافزار
MB که شما هم گفتید خوبه خروجی HDMI داره که من زیاد استفاده میکنم البته تمامی ورودیHDmi تلوزیونمون پرهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hapalii برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گرافیکش خوبه 4200
حالا من موندم بین این دو مادربرد که پاورم کدومشون ساپورت میکنه و کدومشون CPU amd 240 ساپورت میکنه
راستی cpu 250 , 245 چطوره اختلاف قیمتش با 240 در حدود 10 تا 15 میتونم بدم
بازم ممنون از راهنماییاتونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks