اوکیه . به نظرم msi geforce 1050 2gb تهیه کنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 6432168421 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اوکیه . به نظرم msi geforce 1050 2gb تهیه کنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 6432168421 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
6432168421 (09-02-19)
کاربر شهرسختافزار
پاور کم نمیاره؟
اختلاف دسته دوی 730 با نوی 1050 هه چقدره؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks