من بخوام از پلتفرم 1366 استفاده کنم باید رم های سیستم رو عوض کنم؟آخه چرا؟چقدر دردسر داره....اه ه ه ه ه
کاربر شهرسختافزار
من بخوام از پلتفرم 1366 استفاده کنم باید رم های سیستم رو عوض کنم؟آخه چرا؟چقدر دردسر داره....اه ه ه ه ه
دوست گرامیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط HELENA_WESTLIFE برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این چه مدل پست زدنه ؟
نمیخواهید نکنید همون ۲ تا رم رو بندازید روش کار میکنه
همون اول هم گفتم شما مناسبترین راهتون اینه که یه q8300 بگیرید و دست به بقیه سیستمتون نزنید
این که میخواهید پلتفرم i7 بردارید و این امکان عالی (تریپل چنل) رو بهتون میده که در کار شما بسیار به کار میاد که دیگه قرزدن نداره
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عذر میخوام ازتون...آخه زیاد سر در نمیارم یکم کلافه شدم.
من هم فکر میکنم همون 8300 با یه گرافیک خوب واسم کافی باشه
nima_hl (05-02-10)
کاربر شهرسختافزار
راستی یه سوال دیگه داشتم...
شما فرمودید Q8300 منظورتون همون QUAD هست دیگه؟آخه من یکی E8300 هم تو سایت دیدم!!فرقی دارن با هم؟
و اینکه پردازنده amd phenum 965 به مادربورد من میخوره؟p5q3
آخرین ویرایش توسط HELENA_WESTLIFE در تاریخ 05-02-10 انجام شده است
بله عزیز q8300 چهار هستهای هستش و e8300 دو هستهایه که برای گیم مناسبترهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط HELENA_WESTLIFE برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پردازنده amd به مادربرد شما نمیخوره ولی با فروش مادربردتون میتونید یه مادربرد مناسب براش بگیرید
البته برای کار شما اگر بخواهید سراغ پلت فرم amd برید بهتر میدونم هزینه بیخود برای 965 نکنید ( حدود 210 هزار تومان ) و یدونه 925 بردارید به قیمت حدود 155 تومان که با اندکی آورکلاک میتونید به همون سرعت 965 برسید
965 بیشتر به درد آورکلاکرهای نیتروژن باز میخوره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ripek (06-02-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks