نه منکه داخل اکاند نیستم
http://s9.picofile.com/file/8313094384/Capture.PNG
این قسمت خارجم
بگزریم انقدر باز بسته کردم خودش خروج شد از برنامه ایکس باکس.
یه سوال دیگه درباره این برنامه ایکس باکس
هرکاری میکنم دیگه نمیشه با یه اکاند دیگه وارد شد همش اینطوری میشه. اسم انتخاب میکنم گذینه اوکی تاره و نمیشه کلیک کرد تا رفت جلو
http://s8.picofile.com/file/8313588100/Capture.PNG
http://s9.picofile.com/file/8313588118/1.PNG
http://s9.picofile.com/file/8313588126/2.PNG
دو تا اکاند فعال دارم.
اکاند دیگه هم که سومین اکاندم میشه در سایت ماکرو سافت فعاله ولی فقط داخل برنامه ایکس باکس نمیشه چه باید کرد؟ هر سه تا هم از ایمیل یاهو استفاده کردم برای ثبت نام.
وقتی بخوای این بازی باز از اول بری باید اکاند بسازی وگرنه همش از ادامه سیو میره این بازی فورزا هریزون 3 منم بخاطر همین تا الان 2 تا اکاند داشتم و اوکی ولی الان سومی نمیشه و برنامه ایکس باکس اسم نمیده قبلا خودش یه اسم کاربری میداد و میرفت داخل بعد من تغییر میدادم مثلا میذاشتم reza666 اما حالا همینجا گیر کرده و اصلا نمیره داخل عکس بالا گذاشتم. راهنمایی لطفا






پاسخ با نقل قول
Bookmarks