منم به دوستمون هیمنو گفتم که تنظیمات sata mode:ahci بزاره
چوت برای ویندوز اکس پی میزارند روی ati
شاید فروشنده خیال کرده خیلی ها هنوز ایکس پی نصب میکنند خودش گذاشته روی پیش فرض ایکس پی
کاربر شهرسختافزار
منم به دوستمون هیمنو گفتم که تنظیمات sata mode:ahci بزاره
چوت برای ویندوز اکس پی میزارند روی ati
شاید فروشنده خیال کرده خیلی ها هنوز ایکس پی نصب میکنند خودش گذاشته روی پیش فرض ایکس پی
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks