به نظر من اصلا سیاست تولید ویستا اشتباه بود و این سیستم عامل با این همه مشکل باید جاش رو از همون اول ویندوز 7 میگرفت
عضو VIP شهر سختافزار
به نظر من اصلا سیاست تولید ویستا اشتباه بود و این سیستم عامل با این همه مشکل باید جاش رو از همون اول ویندوز 7 میگرفت
****************
Trance (11-02-09)
خوب مهدی جان یکی از سیاست های طراحی و ساخت ویستا همین بود که شرکت های تولید کننده قطعات سخت افزاری میخواستن فروش خوبی داشته باشن و کاربرا حداقل سیستم هاشون رو تغییر بدن و به قول معروف ابگرید کنن.که با امدن ویستا تعدادی از کاربرا به اجبار برای استفاده از نسخه ویندوز ویستا قطعات سخت افزاری خودشون رو ابگرید کردن یا سیستم جدید تر بستن تا بتونند از ویستا استفاده کنن که تعدادی کمی اینکار رو کردن و مایکروسافت توی محاسباتش شکست خورد..................
البته بحث در این مقوله زیاده.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Mehdi_Full (12-02-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks