کسی نمیدونه
کاربر شهرسختافزار
سلام
من در ایکس پی مثلا وقتی پنجره سطل آشغال را کوچک میکردم و خارج میشدم همانطور میماند و مای کامپیوتر را فول اسکرین میکردم نیز همانطور میماند
اما در سون آخرین پنجره هر جور که بوده چه بزرگ چه کوچک تمام پنجره ها همانطور باز میشوند
راهی داره یا نه که مثل ایکس پی بشه
کاربر شهرسختافزار
کسی نمیدونه
کاربر شهرسختافزار
کسی نمیدونه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks