یعنی چی نصب نمیشن؟
یه شات از پیغامی که میدن بزارین
یعنی چی نصب نمیشن؟
یه شات از پیغامی که میدن بزارین
green_ice_hz (30-01-15)
کاربر شهرسختافزار
این پیغام رو میدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M3RS4D 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Error 1935. An error occurred during the installation of assembly 'Microsoft.VC80.ATL,type="win32",version="8.0.5072 7.762",publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b",processor Architecture="x86"'. Please refer to Help and Support for more information. HRESULT: 0x800736B3
کاربر شهرسختافزار
این پیغام رو میدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M3RS4D 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Error 1935. An error occurred during the installation of assembly 'Microsoft.VC80.ATL,type="win32",version="8.0.5072 7.762",publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b",processor Architecture="x86"'. Please refer to Help and Support for more information. HRESULT: 0x800736B3
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks