یعنی واقعا ویندوز با این روش روی فلش بوت میشه؟
هر ویندوزی باشه؟
کاربر شهرسختافزار
یعنی واقعا ویندوز با این روش روی فلش بوت میشه؟
هر ویندوزی باشه؟
کاربر شهرسختافزار
دارم با power iso ویندوز 7 را روی فلش میریزم
خیلی سرعتش کمه
واقعا سرعتش کمه
بستگی به فلش شما هم دارد . وقتی فایلها روی فلش کپی میشوند ربطی به برنامه ندارد . فلش شما سرعتش پائین هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tanshat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
با برنامه windows 7 usb DVD که ساختم سرعتش خیلی بیشتر بود
نظری ندارم . چون از نظر علمی وقتی فلش بوت ساخته میشه . عامل تعیین کننده فقط سرعت فلش هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tanshat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
javadshahvand (03-02-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks