مدلش رو هم بگو . ولی در کل نباید مشکلی باشه
کاربر شهرسختافزار
دوستان كلا از اول راهنمايي كنيد من تا حالا بااين دستگاه كارنكردم
*MoJtAbA* (15-05-14)
کاربر شهرسختافزار
برچسب پشتش كنده شد اميد جان
همون مشكلش بوت شدنش هست
باید از بوت کمپ استفاده کنی .Proper Way to install Windows 8.1 via Bootcamp...It works! - MacRumors Forums
کاربر شهرسختافزار
يعني چيجوري ؟؟؟همون اول كه بوت ميشه چه دكمه اي رو بزنم
کاربر شهرسختافزار
اميد جان اين لينك چي هست؟
کاربر شهرسختافزار
این لینک آموزش فارسی نصب ویندوز روی مک هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks