به نظر منم مشکلي نخواهيد داشت. نهايتا اينکه به نظر من شما اول XP نصب کنيد و بعدشم 7. اگر ديديد 7 به دردتون نخورد XP رو مي تونيد در کنار اون داشته باشيد.
کاربر شهرسختافزار
منم با فرمايشات JE موافقم. اما پيشنهاد مي کنم اول XP نصب کنيد و بعدش 7 . اونوقت اگر 7 رو نپسنديديد مي تونيد با XP کار کنيد. حتما نسخه 32 بيتي رو نصب کنيد.
کاربر شهرسختافزار
به نظر منم مشکلي نخواهيد داشت. نهايتا اينکه به نظر من شما اول XP نصب کنيد و بعدشم 7. اگر ديديد 7 به دردتون نخورد XP رو مي تونيد در کنار اون داشته باشيد.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks