ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس موقع کپی ایزو روی فلش باید آنتی ویروسو غیر فعال کنم دیگه .
نحوه فعال سازیش چطوریه ؟ اون 4 مورد که گفته از کدومش برا فعال سازی استفاده کنم ؟ چون تا حالا هر ویندوزی نصب کردم از بیرون میگرفتم و خودش فعال بوده یا خودش اتوماتیک بعد نصب فعال سازم نصب می کرده .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks