اول متذکر بشم که این لینک هایی که جواد جان زحمتش رو کشیده نسخه اصلی SnowLeopard هست و به هیچ وجه روی سیستم های غیر اپلی نصب نمیشه
اگر میخواهید مک رو روی سیستم نصب کنید باید از نسحه های پچ شده مثل IatKos یا idenb استفاده کنید
بنده خودم Iatkos رو نصب کردم
نصبش بسیار بسیار راحته فقط مشکل میمونه سر درایور ها یعنی قبل از نصب باید یک سری پچ مربوط به درایور ها رو پیدا کنید که برای این کار باید چند بار مک رو نصب کنید تا قلقش دستتون بیاد
تجربه ای که از مک دارم :
محیط بسیار بسیار جذابی داره
میتونم بگم یک چیزی بین لینوکس و ویندوز هست
یعنی یک ترمینال قدرمتند داره که میتونید از توش همه کار بکنید و 80-70 درصد دستورات لینوکس توش اجرا میشه همچنین یک پوسته GUI بسیار قوی مثل ویندوز
ولی کار کردن باهاش واقعا مشکله یعنی خیلی سر و کله باید باهاش بزنی و مخصوصا اگر به ویندوز عادت کرده باشی کار باهاش سخت تر میشه
پیشنهاد من اینه که اگر اینترنت پر سرعت دارید و میتونید 4 گیگ دانلود کنید تجربه بدی نیست همچنین من ترجیح میدم که لینوکس رو ادامه بدم تا مک.






پاسخ با نقل قول

Bookmarks