خیلی ها از ویستا دل خوشی ندارن و اون ذهنیت عدم سازگاری برنامه ها رو باهاش دارن
خود من علی رفم اینکه بهترین کارایی رو با Vista 64 بیت میگیرم به ناچار XP SP3 نصب کردم
Vista 64 با اکثر برنامه ها مشکل داره . اونایی هم که نصب میشن با مشکل مواجه میشن
بازی های 2008 و قبل روش به خوبی نصب نمیشن
ویندوز 7 باید توی فکر بهبود XP باشه نه ویستا
XP خیلی موفق تر از ویستا بود






پاسخ با نقل قول

Bookmarks