مورد اولی که به خاطر پرمینشن ها هست . باید سطخ دسترسی ها را تغییر بدی . مورد دوم مشخصات سیستمت چیه ؟
mohammad- (12-07-16)
کاربر شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خب راه برطرف کردن چیست؟
OS Name Microsoft Windows 10 Enterprise
Version 10.0.10586 Build 10586
System Manufacturer Dell Inc.
System Model Inspiron N5110
System Type x64-based PC
System SKU To be filled by O.E.M.
Processor Intel(R) Core(TM) i3-2330M CPU @ 2.20GHz, 2200 Mhz, 2 Core(s), 4 Logical Processor(s)
BIOS Version/Date Dell Inc. A11, 13/05/1391
SMBIOS Version 2.6
Embedded Controller Version 1.01
BIOS Mode Legacy
طبق آموزش زیر جلو بریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط iranpg برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Take ownership of files and get full access in Windows 10
[Guide] How to Take Ownership (Permission) of a File or Folder Manually in Windows? - AskVG
کاربر شهرسختافزار
ببیندی روی فلدرراست کلیک می کنم گزینه Properties میزنم باید Security باشه دیگه ولی مال من نیست!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این رو نمیدونم . یوزرت ادمین هست یا نه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط iranpg برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ببین با این روش میتونی فعالش کنی .برای ویندوز 7 هست ولی روی 10 هم باید جواب بده
Enable/Disable Security tab in windows 7 from Gpedit, cmd or Regedit
کاربر شهرسختافزار
نهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدSecurity می خوادمن ندارم.یوزرم هم ادمین نیست . یه چیزی ویندوز اکتیوید این پیغامو میده Your use of this software is subject to the terms and conditions of the license agreement by which you acquired this software. If you are a volume license customer, use of this software is subject to your volume license agreement. You may not use this software if you have not validly acquired a license for the software from Microsoft or its licensed distributors.EULAID:T1C_2R_1_ED_E_V_en-us
توراست کلیک هم cmd اضافه شده
ویندوز را با یکی از اکتیواتور ها اکتیو کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط iranpg برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
KMSAuto Net 2015 v1.4.2
mohammad- (12-07-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks