آره بهشت برنامه نویسا الان تو راهه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ( Visual Studio 2010 ) .. البته زیاد به لینوکس نمیشه بهش گفت بهشت برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ... ولی خیلی بهتر از این ویندوزه که حالا 1000 بار نصب کردم همیشه مشکلی داشته ( الانم که مشکل هنگ Explorer.exe موقع لود رو داره )
دلیلشم همونی که گفتمه .. سعید جان این برنامه wain با درایور ها مشکلی نداره ؟ یعنی میشه همه نرم افزارها و درایورهارو بدون دردسر نصب کرد ؟






پاسخ با نقل قول

Bookmarks