مهدی جان اگه خودت میخوای نصب کنی ، پیشنهاد می کنم نصب نکن .
در ضمن ، فکر نمی کنم کرک ها رو خراب کنه .
ببینید آخرین کرک موجود همین Bios Emulation هست که فکر نکن بشه کاریش کرد ! یعنی نمی تونه Microsoft ضدشو بزنه .