مهدی جان اگه خودت میخوای نصب کنی ، پیشنهاد می کنم نصب نکن .
در ضمن ، فکر نمی کنم کرک ها رو خراب کنه .
ببینید آخرین کرک موجود همین Bios Emulation هست که فکر نکن بشه کاریش کرد ! یعنی نمی تونه Microsoft ضدشو بزنه .
SSA Super V.I.P
مهدی جان اگه خودت میخوای نصب کنی ، پیشنهاد می کنم نصب نکن .
در ضمن ، فکر نمی کنم کرک ها رو خراب کنه .
ببینید آخرین کرک موجود همین Bios Emulation هست که فکر نکن بشه کاریش کرد ! یعنی نمی تونه Microsoft ضدشو بزنه .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks