بله دارم. نکته مفیدی بود. ممنون.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط G81 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نود32 رو چطوری میتونم سرچ اولیش رو غیر فعال کنم ؟
بله دارم. نکته مفیدی بود. ممنون.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط G81 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نود32 رو چطوری میتونم سرچ اولیش رو غیر فعال کنم ؟
TuneUp Utilitiesابزاری بسیار مفید است که با استفاده از آن می توانید سیستمتان را سریعتر و ایمن تر از قبل کنید. تمام قسمت های مهم برنامه اعم از system configuration ، security ، cleanup و maintenance با گرافیکی مدرن و زیبا به راحتی در دسترس شما قرار دارد. این برنامه عملکرد سیستم شما را بهبود می بخشد و مشکلات و ارور های آن را رفع می کند و به شما این اختیار را می دهد تا سیستم را مطابق با سلیقه تان طراحی کنید! تمام قسمت های مهم سیستم با توضیحاتی کامل و ساده با تنها 1 کلیک قابل تغییر است و این برنامه به طور اتوماتیک تغییرات لازم در رجیستری را انجام می دهد. بیشتر تغییراتی که توسط برنامه انجام می شود قابل بازگشت به عقب به طور کاملا ساده و مطمئن توسط TuneUp Rescue Center است. این برنامه به شما تنظیمات بسیاری برای زیبا تر کردن ویندوز می دهد. برنامه TuneUp Utilities 2009 اطلاعات سوخته و ناکارآمد را از هارد و رجیستری شما تنها با چند کلیک ساده پاک خواهد کرد. این برنامه همچنین قادر به defragment کردن هارد و رجیستری جهت ارتقای سرعت ویندوز است. تمام این عملیات به صورت خودکار در هر هفته توسط برنامه TuneUp 1-Click Maintenance انجام خواهد شد.
از دیگر بخش های بسیار مهم و جالب برنامه بخش Customize کردن ویندوز هست بدین ترتیب شما می توانید آیکون تمام بخش ها ویندوز ، صفحه بوت شدن و لوگین شدن ویندوز ، تم ویندوز رو به دلخواه خودتون تغییر بدهید.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حجم فایل: 15.8 مگابایت
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
takdownload.ir/utilities/tuneup-utilities-2009-802000
عضو VIP شهرسختافزار
با این کاری که گفتم حدود 90 درصد سرعتت بالا می ره اگه هم می خوای به صورت پیش فرض اینا رو قرار بدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط v_civil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
198.168.1.2
255.255.255.0
198.168.1.1
روش رفتن و ای پی دادن
start>show all c..>local area connection >click right>properties>internet protocol>properties > use the following ip address
New Season
v_civil (10-02-09)
ای پی هر مودم با مودم دیگه فرق میکنه عزیز دل این ای پی برای دلینکه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط G81 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
v_civil (10-02-09)
عضو VIP شهرسختافزار
اهان شما ای پی ورود رو می گی فرق می کنه می تونه از 1 تا 254 متغیر باشه اما خوب شما می تونی ست کنی فرقی نمی کنه این مال اسوس هم سیمم فونی هم مگا نت و پرو لینک و دی لینک هست در حقیقت اینا رو من تا حالا کارر کردم با همین ای پی جواب داده البته حرف شما درسته باید به دفرچه مراجعه کرد و ای پی مودم رو گرفت اما چون شما رو لن ست می کنی با این ای پی هم جواب میدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Destiny برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Moein در تاریخ 09-02-09 انجام شده است
New Season
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks